انتظار
 
کلبه عشق
جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : بهار

باز شب شد چقدر تنهایم
گفته بودی که شبی می آیی
باز شب شد و از پنجره ام
همچنان راه تورا می پایم
کنج این پنجره شب همه شبه
منم و گریه و های وهایم
پشت این پنجره ها تا به سحر
پنجه بر پیکر شب می سایم
نکند بیهوده عمر خود را
پشت این پنجره می فرسایم
نکند بیهوده تکرار شود
قصه چشم به راهی هایم
باز چون دیشب و شبهای دگر
می روم پنجره را بگشایم
باز شب شد شب و از پنجره ام
هچنان راه تو را می پایم

اما چه بسا بی فایده ست



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت12:46---24 خرداد 1390
سلام بهار جون. آپم اگه دوست داشتی بیا

الهام
ساعت12:49---12 خرداد 1390
سلام عزیزم...خیلی قشنگ بود. مرسی که بهم سر میزنی بهار جون.

بهار
ساعت18:55---26 ارديبهشت 1390
سلام قشنگ بود.........بهم سر بزن

hamid hatami
ساعت1:56---24 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز.من چند وقتی بود که داشتم رو آلبومم کار میکردم.این آلبوم 6 ترک داره که سعی کردم از هر سلیقه یک کار ارائه بدم.میشه گفت تنظیم و اهنگسازی تمامی قطعات تموم شده.

حالا من از شما میخوام که کمک کنید تا اسم آلبوم رو انتخاب کنم.من چند تا اسم از آهنگام انتخاب کردم که نمیدونم کدومش رو به عنوان اسم آلبومم بذارم.اگه میشه کمکم کنید.منتظرتونم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 33513
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1